Ray-Ban vs rest of the world...


Ja vad ska man säga om Ray-Ban? Klassiska, Snygga och Tidlösa. Just nu har jag nöter jag upp min pappas Ray-Bans Wayfarer, och dom är lika snygga nu som när han köpte dom, vågar inte ens gissa när de var eftersom Ray-Bans har funnits sen typ 1930...
Dom två största modellerna och dom man kanske ska köpa är, samma som jag har dvs Wayfarer eller då Aviator.
Fördelen med Raybans som visserligen kostar över 1000 kr är att dom är tidlösa, köper du ett par D&G, Gucci, Prada osv. så går dom flesta ut stilen efter ett tag

'
Några kändisar me Wayfarer på sig...

Den andra populära modellen från Ray-Bans är Aviator ( inte att kopplas ihop med filmen "the aviator" dock så förekommer glasögonen säkert i den filmen då den kryllar av piloter)
Aviator fick sitt genombrott efter filmen "Top Gun" (med bl.a. Tom Cruise i huvudrollen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0