Jobbig, Rolig och intressant dag...

Surfade runt på min favvo blogg igår, den enda ja läser regelbundet, eller rättare sagt tittar på bilder, en tjej och en kille, båda befanns sig tydligen i NY

Detta var lite av allt ja hittade, Mannen ovan är min absoluta favvo!! Ett par manchesterbyxor/chinos i bruna färgen som ovan är lätt på min önskelista inför sommaren shoppingstunder, gärna ett med målarfärg på? hör gärna av er om ni hittar ett par sånna eller köp dom till mej? seglarskor är nice också känns dock kanske lite för varma för sommaren, men en regnig dag så varför inte? im going for loafers and converse this summer!!

Beställde lite kläder idag, typ 6 par jeans/shorts. Kan showa lite ala fjortisway senare eventuellt. 
självklart var de bara saker som jag absolut behöver, inte skulle ja köpa något överflöd av saker inte, eller? tittade även på en till skinväska, har en i svart, men vill ha en i brunt också, typ handväska fast ändå stor.. sett att LV har många i fin strl så ska hitta ngn i samma strl faktiskt, tyvärr inte en LV, finns många anledningar som sättar stopp för de. Men ska dra på second hand affären i stan i morgon och kolla om man hittar något av intresse(second hand är de bästa stället att shoppa på). 

Stötte på massa konstiga och ovanliga saker när ja tittade idag

Aldrig sett något sånt, liknar typ leggings men är mjukisbyxor tydligen, kanske är något för sommaren?
tveksam men kan ändå funkar, tar hem ett par sånna senare i veckan när ja fått mina andra saker.
Ska även beställa massa mer pärlhalsband och armband, så sjukt snyggt att ha till t-shirt och även till för att hotta upp en så lätt tråkig kavaj-look, funkar verkligen till allt.
Älskar att ha pengar trist bara att dom tar slut lika fort som man får dom...



"Legen - wait for it.....Dary!".  


Kommentarer
Postat av: robin

Gillar leggingsen, ett sånt par hade jag kunnat införskaffa :)

2010-05-28 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0