Sommaren kommer smygandes...

Sommaren kommer smygandes, grillfesterna avlöser varandra som på löpande band, and we love it!!

Denna sommar kommer krylla av färg, ränder och framför allt jeansjackor och skjortor, plockade fram min Levis jacka som jag köpte när jag gick på högstadiet, kunde knappt ha den men lätt värt att töjja ut den lite :D


Lite olika varianter






När de sen gäller jeansshorts så spelar det ingen roll HUR dom ser ut, alla är lika snygga och rätt att ha på sig,
har du ett par gamla jeans som blivit för korta eller att du känner att du kan offra dom, DO IT!!
klipp av dom i lämplig längd, rulla upp kanterna lite, sen beroende på hur du vill ha dom kan du sy en söm längst ner för att dom inte ska fransa upp sig.. behöver inte vara snyggt för det kommer ändå inte synas om du rullar upp shortsen..

Oversize t-shirts med rundhals är skönt, blir inte varmt, man slipper oftast svettfläckar på kläderna eftersom de blir luftigt under tröjan.
Sen använd skinnväskor är perfekt att transportera sprit, kläder och annat du behöver ha med dej.
Kan änvändas som både axelväska och som en så kallad "manbag" vilket jag använder mer och mer nu.
de är bara att våga och sticka ut.



Tjejer, här har en look som aldrig kan svika er i sommar!
En lite större kavaj, inte den vanliga figursydda tajta varianten ( tycker jag är lite för uppklätt just nu).
Samma sak gäller här med jeans shorts, jeansskjorta och jeansjacka, go for it :D
Men tjejer har fördelen och enkelheten att trivs man i klänning så är de bara att köra på..
Klänning + bikinin under så är man alltid redo för ett spontandopp.


This summer is gonna be "Legen - wait for it.....Dary!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0